طراحي پست طراحي پست

mycustomer

طراحي پست

 

طراحي پست چيست؟

امروزه اينستاگرام جزو محبوب‌ترين اپليكيشن هايي است كه توانسته رونق قابل توجهي را بسياري از كسب و كارها را ببخشد؛ اما بهتر است بدانيد قرار دادن يك عكس و يا فيلم از محصولات و يا خدمات خود به تنهايي نمي‌تواند باعث جذب كاربران شود. بنابراين بعد از ايجاد يك محتواي متني مناسب، چيزي كه باعث جذابيت و ديده شدن آن مي‌شود طراحي قالب پست مي‌باشد.

در حقيقت طراحي‌هاي زيباي گرافيكي كه شما در پلتفرم اينستاگرام مي‌بينيد همان طراحي‌هاي اينستاگرامي مي‌باشد كه به طراحي لي اوت شناخته شده است. از اين رو چنين طراحي‌هاي گرافيكي كاربر را جهت خريد محصول ترغيب مي‌كند و او را براي ارسال پست به ديگران بسيار تشويق مي‌كند.

 

انواع طراحي پست

از آنجايي كه شما مي‌توانيد پست‌هاي مختلفي را از قبيل فيلم، عكس، تصوير همراه با موسيقي و… در اينستاگرام قرار دهيد. پس بر روي هر كدام از اين پست‌ها امكان طراحي‌هاي زيبايي وجود دارد كه در ادامه به نمونه‌اي از آن‌ها اشاره مي‌كنيم:

 

برندهاي برتر طراحي پست

طراحي پست سبب مي‌شود تا شما با داشتن يك پيچ حرفه‌اي، رونق خوبي به كسب و كارتان ببخشيد و در بين ميليون‌ها كاربر نسبت به رقباي خود بيشتر ديده شويد؛ اما چطور اين كار بايد انجام شود؟ سؤالي است كه ما در برند آناليز به آن پاسخ مي‌دهيم پرداخت و در پايان با معرفي ۱۰ برند برتر در زمينه طراحي قالب پست اينستاگرام سعي مي‌كنيم تا شما را راهنمايي كنيم كه متناسب با خدمات ارائه شده اين مراكز، خدمات مورد نظر خود و همچنين با بررسي امتيازات هر يك از اين مجموعه‌ها، بهترين گزينه را انتخاب كرده و بهترين خدمات را دريافت كنيد. پس با ما همراه شويد.

 

تفاوت طراحي پست اينستاگرام با طراحي لي اوت

در طراحي لي اوت اينستاگرام اين امكان وجود دارد تا ۹ يا ۱۵ عكس، فيلم و يا هر پست ديگري را كه غالباً داراي رنگ‌بندي يكسان هستند و معمولاً از يك هويت بصيري پيروي مي‌كنند را در كنار هم به ترتيب قرار بدهيد. در صورتي كه طراحي قالب پست اينستاگرام تنها به طراحي يك پست از پيچ شما مي‌پردازد و ممكن است با ساير طراحي‌ها و محتواهاي ديگر شما در اينستاگرام كاملاً متفاوت باشد.

در واقع طراحي‌هاي پست اينستاگرام باعث مي‌شود تا محصولات شما به طور كاملاً غيرمستقيم تبليغ شود و به دليل شكيل بودن و چشم‌نواز بودنش هر كاربري را با سمت پيچ شما بكشاند و همواره سبب افزايش فالوورهاي تان شود.

 

طراحي استوري براي اينستاگرام

معمولاً در طراحي استوري، علاوه بر قرار دادن عكس، اين امكان وجود دارد تا بتوانيد يك ويدئو ۱۵ ثانيه‌اي هم براي ارائه مفهوم بهتر عكس قرار دهيد. توجه داشته باشيد كه جمع زيادي از كاربران اينستاگرام علاقه شديدي به ديدن استوري دارند پس طراحي استوري مي‌تواند موفقيت‌هاي بيشتري را براي شما رقم بزند.

 

طراحي ويدئو براي اينستاگرام

از آنجايي كه ويدئوهاي اينستاگرام تنها در ۱ دقيقه نمايش داده مي‌شوند بنابراين با يك طراحي بي‌نظير شما مي‌توانيد فيلم‌هايي كه زمان‌هاي بيشتري دارند را با صورت ويدئوهاي ۶۰ ثانيه‌اي برش بزنيد و همه را در قالب يك پست طراحي كنيد و در اختيار ميليون كاربر قرار دهيد‌، براي انجام اين كار استفاده از IGTV مي‌تواند به شما كمك كند.

 

طراحي ويديو با عكس براي اينستاگرام

طراحي فيلم در كنار عكس‌هايي جذاب هم مي‌تواند شيوه مناسبي جهت ترغيب مخاطبان باشد‌. در اين مدل از طراحي پست غالباً عكس‌ها توسط برخي تكنيك‌هاي هنر موشن گرافيك و به كارگيري برخي المان‌هاي طراحي تصاوير به شكل يك فيلم مي‌تواند در اختيار كاربران قرار بگيرد.

 

طراحي عكس براي اينستاگرام

عكس‌هايي كه به عنوان پست و يا استوري جهت طراحي انتخاب مي‌شوند بايد به گونه‌اي طراحي شوند كه كاربر را از موضوع حقيقي دور نسازد و در يك قالب فوق‌العاده همانند يك عكاسي صنعتي به خوبي ويژگي‌هاي بصري محصول را معرفي نمايد.

 

سخن پاياني

در زمينه طراحي قالب پست در اينستاگرام بايد سعي كنيد در ابتدا طرح شما اغوا كننده باشد، يعني باعث برانگيختن حس كنجكاوي، آرامش و حتي تحسين كاربران شود. از طرفي به كار بردن رنگ پست‌ها تأثير بسيار زيادي در جذب كاربر دارد. همچنين قرار دادن يك جمله كوتاه بر روي عكس مي‌تواند مانند تيزر تبليغاتي مخاطب را وادار به دنبال كردن متن كند.

البته نكته‌هاي طلايي بسياري وجود دارد كه بهتر است توسط افراد ماهر و باتجربه انجام شود. به همين دليل ما در ادامه اين بخش از برند آناليز با معرفي 10 برند برتر و مجموعه فعال در زمينه طراحي پست، بهترين مراكز تخصصي را به شما معرفي مي‌كنيم تا بتوانيد در كوتاه‌ترين زمان بهترين‌ها را انتخاب كنيد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/2/19 ساعت: ۱۰ توسط:mycustomerr :